Ota käyttöön asiakasomistajan hyödyllisin sovellus,
S-mobiili!

Lataa sovelluskaupasta!

Varmista parhaat edut itsellesi ja lataa S-mobiili. Se kuuluu jokaisen asiakasomistajan puhelimeen siinä missä S-Etukortti lompakkoon. 💚

Sujuvampaa arkea
S-mobiililla


S-mobiili on asiakasomistajan oma sovellus, jossa on S-Etukortti, kauppa ja pankki. Se on paras paikka pitää silmällä läheltä löytyviä etuja ja omaa bonussaldoasi!

NÄIN HYÖDYT S-MOBIILISTA

Älä anna minkään tulla sinun ja tienattujen bonuseurojen väliinS-mobiili tuo yhteen sovellukseen kaupan ja pankin palvelut sekä pysyt aina ajan tasalla bonustilanteestasi ja ostoistasi. Saat juuri sinulle kohdennetut edut ja kuititkin ovat tallessa sähköisessä kuittiarkistossa.

1. SINULLE RÄÄTÄLÖIDYT EDUT

Edut-osiosta löydät vaihtuvia, rahanarvoisia etuja esimerkiksi ravintoloista, muodista, kosmetiikasta ja elämyksistä.

2. BONUS

Bonus on rahaa ja S-mobiilista näet yhdellä silmäyksellä koko bonustilanteesi.

Bonusostot-osiosta näet myös paljonko sinulle on tulossa Bonusta, Tankkausbonusta ja maksutapaetua.

3. S-MOBIILI

S-mobiili on pankkipalvelujesi koti. Voit mm. tarkastaa tilisi saldon ja siirtää rahaa tilien välillä.

Tutustu myös kätevään Säästäjä-palveluun.

HUOM! Jotta S-mobiilin lataaminen onnistuu, huomioithan, että S-Pankin asiakastiedoissasi tulee olla puhelinnumerosi palvelun tekstiviestivahvistusta varten. Numeron voi lisätä itse S-Pankin verkkopankissa tai käymällä asiakasomistajapalvelu / S-Pankki-pisteellä.

S-MOBIILILLA VOIT:

Näin aloitat


Saat S-mobiilin käyttöösi S-Pankin tai muun pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kunhan kuulut asiakasomistajatalouteen.

Muutoksia S-mobiilin käyttöönotossa

S-mobiilin käyttöönottoa on muokattu, jotta asiakkaisiin kohdistuvien väärinkäytösten toteuttaminen olisi entistä vaikeampaa.

S-mobiilin pankin toimintojen käyttöönotto vaatii aina, että S-Pankin asiakastiedoissa on asiakkaan matkapuhelinnumero, johon tarvittava tekstiviestivahvistus voidaan lähettää. Jos asiakkaan tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroa ei ole asiakkaan yhteystiedoissa, asiakas voi lisätä sen seuraavasti:

1. Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä

2. Itsepalveluna S-Pankin verkkopankissa (Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero).

S-mobiilin Oma kauppa -osion toimintojen (mm. bonustiedot, edut ja vinkit, sähköiset kuitit) käyttöönotto muiden pankkien tunnuksilla onnistuu edelleen, jos asiakkaalle ei ole avattu S-Pankin verkkopankki-tunnuksia.