Juhlavuoden henkilökohtaisesti kohdennettuja etuja ei pystytä asiakkaan S-mobiilissa näyttämään, mikäli asiakas kieltää asiakastiedoissaan tuotetasoisen ostotiedon käsittelyn tai analytiikan, profiloinnin ja asiakasryhmittelyn kielto on päällä. Tarkistathan, ettei sinulla ole näitä kieltoja tai estoja päällä asiakastiedoissasi. Nämä kiellot estävät etujen näkymisen myös yhteishyva.fi-sivustolla.Tiedot voit käydä tarkistamassa ja päivittämässä joko S-käyttäjätilillä tai S-mobiilissa. Helpoiten tietojen päivitys onnistuu S-mobiilissa: Avaa S-mobiili --> Valitse sovelluksen alareunasta kohta Minä --> Omat tiedot --> Viestintä ja yksityisyys --> Yksityisyys. Kun mahdolliset etujen näkymiseen liittyvät kiellot poistetaan, voimassa olevat, juuri sinulle suositellut S-mobiiliedut palautuvat muutaman päivän kuluessa S-mobiiliin.