Ota käyttöön asiakasomistajan
hyödyllisin sovellus,
S-mobiili!

Lataa sovelluskaupasta!

Täytämme tänä vuonna 110 vuotta! Varmista parhaat juhlavuoden edut itsellesi ja lataa S-mobiili. Se kuuluu jokaisen asiakasomistajan puhelimeen siinä missä S-Etukortti lompakkoon. 💚

JUHLAVUODEN
VAIHTUVAT HUIPPUEDUT


Juhlavuotemme kunniaksi nostamme Keskimaan asiakasomistajille joka kuukausi yhden huippuedun S-mobiiliin.​

Katso ja hyödynnä kuukauden etu S-mobiilista.

UUDEN LATAAJAN EDUT:

◾️ Freetime: ilmainen sisäänpääsy. Ei koske erikoisiltoja, kuten keikkailtoja.​

◾️ Buffa: Fiesta- tai viikonloppubuffa 11 € (norm. 14,30-16,30 €). 

◾️ ​Presso: Ilmainen kahvi tai tee suolaisen tai makean kahvileivän ostajalle (norm. 2,20-2,90 €)​.

◾️ Hesburger Sokos ja Seppälä: 2 kerrosateriaa 11 € (norm. 19,80 €)​.

◾️ Viilu: 2 h saunavuoro -25 % (norm. S-Etukortilla 12,00-19,00 €).

◾️ Sokos Hotel Alexandra ja Paviljonki: Hotelliaamiainen 15 € (norm. S-Etukortilla 19,50 - 21,00 €). 

◾️ ABC: Á la Carte –annos –50 %​.

◾️ Rent-it: vuokrauksesta –30 %. 

◾️ Sokos: yli 50 € normaalihintaisesta ostoksesta 10 € alennus​​. 

◾️ Ilmainen kestokassi (huom. juhlavuoden kestokassit jaossa toukokuusta alkaen)​. 

◾️ S-marketeista leikkokimppu –30 % (Ei koske Mestarin Kukkaa eikä Kukkakauppa Ilonoita​).

Onko sinulla ongelmia juhlavuoden S-mobiiliedun löytymisen kanssa?

Keskimaan juhlavuoden edut ovat Keskimaan jäsenille henkilökohtaisesti kohdennettuja etuja, jotka eivät näy muiden osuuskauppojen jäsenien S-mobiilissa, vaikka kotiosoite Keski-Suomen alueella olisikin. Tarkistathan siis, että taloutesi pääjäsenyys on Keskimaalla. Keskimaan 10 numeroiset jäsennumerot alkavat numerosarjalla 0319. Jäsennumeron voi tarkistaa S-Etukortin takapuolelta tai S-mobiilisovelluksen alareunasta kohdasta minä à omat tiedot. Jos taloudessasi on useampia jäsenyyksiä, talouden pääjäsenyys määrittää, minkä osuuskaupan edut talouden jäsenien S-mobiilissa näkyvät.  

Jos talouden pääjäsenyys on toisessa osuuskaupassa, esimerkiksi puolisollasi, kannattaa se vaihtaa Keskimaalle, jotta oikeat edut näkyvät kaikille talouteen kuuluville. Asiakasomistajana kannattaa aina olla oman asuinalueensa osuuskaupassa, jotta saa kaikki asiakasomistajuuden hyödyt: muun muassa paikalliset edut, Bonukset ja mahdollisen ylijäämänpalautuksen. 

Asiakasomistajuuden voi siirtää maksutta Keskimaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteillä, suosittelemme varaamaan ajan. Voit tehdä siirron myös S-Biilissä. 

Juhlavuotenamme kaikki uudet Keskimaan asiakasomistajat saavat 100 € liittymisedut, jos osuusmaksu on ollut täyteen maksettu. Samat edut saa myös osuuskaupan vaihtaja. 

Katso lähimmät palvelupisteet, S-Biilin kiertueaikataulut sekä usein kysytyt kysymykset asiakasomistajuuden vaihdosta keskimaa.fi/liity  

 

Juhlavuoden henkilökohtaisesti kohdennettuja etuja ei pystytä asiakkaan S-mobiilissa näyttämään, mikäli asiakas kieltää asiakastiedoissaan tuotetasoisen ostotiedon käsittelyn tai analytiikan, profiloinnin ja asiakasryhmittelyn kielto on päällä. Tarkistathan, ettei sinulla ole näitä kieltoja tai estoja päällä asiakastiedoissasi.  

Tiedot voit käydä tarkistamassa ja päivittämässä joko S-käyttäjätilillä tai S-mobiilissa. Helpoiten tietojen päivitys onnistuu S-mobiilissa: Avaa S-mobiili --> valitse sovelluksen alareunasta kohta ”minä” --> omat tiedot --> Viestintä ja yksityisyys --> yksityisyys.  Jos/kun mahdolliset etujen näkymiseen liittyvät kiellot poistetaan, voimassa olevat, juuri sinulle suositellut S-mobiiliedut palautuvat muutaman päivän kuluessa S-mobiiliin. 

Mahdolliset ongelmat puhelimen päivitysten kanssa: Tarkistathan, että puhelimesi päivitykset ovat kunnossa ja S-mobiilin versiopäivitys on tehty.  

Kaikki S-mobiilietumme löytyvät myös yhteishyvä.fi -sivustolta, kun olet kirjautunut sisään S-käyttäjätilin kautta. Mene yhteishyvä.fi – valitse oikeasta yläreunasta kirjaudu – Kirjaudu S-käyttäjätilillä - sisään päästessäsi katso ylhäältä edut ja vinkit -kohdasta tarjolla olevat kupongit. Kupongit voi käyttää kassalla tätäkin kautta.  

HYÖTYISITKÖ MYÖS ABC-MOBIILISTA?


ABC-mobiilista löydät autoilijaa helpottavat palvelut: ruoan ennakkotilaaminen ja maksaminen, mobiilitankkaus ja -pesu sekä sähköauton lataus.

SUJUVAMPAA ARKEA
S-MOBIILILLA


S-mobiili on asiakasomistajan oma sovellus, jossa on S-Etukortti, kauppa ja pankki. Se on paras paikka pitää silmällä läheltä löytyviä etuja ja omaa bonussaldoasi!

VAIHTUVIA ETUJA
S-MOBIILILLA


S-mobiilista löydät kuukausittain vaihtuvia, rahanarvoisia etuja Keskimaan toimipaikkoihin. Parhaat etumme löydät tästä ilmoitimme-sivulta.

NÄIN HYÖDYT S-MOBIILISTA

Älä anna minkään tulla sinun ja tienattujen bonuseurojen väliinS-mobiili tuo yhteen sovellukseen kaupan ja pankin palvelut sekä pysyt aina ajan tasalla bonustilanteestasi ja ostoistasi. Saat juuri sinulle kohdennetut edut ja kuititkin ovat tallessa sähköisessä kuittiarkistossa.

1. SINULLE RÄÄTÄLÖIDYT EDUT

Edut-osiosta löydät vaihtuvia, rahanarvoisia etuja esimerkiksi ravintoloista, muodista, kosmetiikasta ja elämyksistä.

2. BONUS

Bonus on rahaa ja S-mobiilista näet yhdellä silmäyksellä koko bonustilanteesi.

Bonusostot-osiosta näet myös paljonko sinulle on tulossa Bonusta, Tankkausbonusta ja maksutapaetua.

3. S-MOBIILI

S-mobiili on pankkipalvelujesi koti. Voit mm. tarkastaa tilisi saldon ja siirtää rahaa tilien välillä.

Tutustu myös kätevään Säästäjä-palveluun.

HUOM! Jotta S-mobiilin lataaminen onnistuu, huomioithan, että S-Pankin asiakastiedoissasi tulee olla puhelinnumerosi palvelun tekstiviestivahvistusta varten. Numeron voi lisätä itse S-Pankin verkkopankissa tai käymällä asiakasomistajapalvelu / S-Pankki-pisteellä.

S-MOBIILILLA VOIT:

NÄIN PÄÄSET ALKUUN


Saat S-mobiilin käyttöösi S-Pankin tai muun pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kunhan kuulut asiakasomistajatalouteen.

Muutoksia S-mobiilin käyttöönotossa

S-mobiilin käyttöönottoa on muokattu, jotta asiakkaisiin kohdistuvien väärinkäytösten toteuttaminen olisi entistä vaikeampaa.

S-mobiilin pankin toimintojen käyttöönotto vaatii aina, että S-Pankin asiakastiedoissa on asiakkaan matkapuhelinnumero, johon tarvittava tekstiviestivahvistus voidaan lähettää. Jos asiakkaan tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroa ei ole asiakkaan yhteystiedoissa, asiakas voi lisätä sen seuraavasti:

1. Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä

2. Itsepalveluna S-Pankin verkkopankissa (Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero).

S-mobiilin Oma kauppa -osion toimintojen (mm. bonustiedot, edut ja vinkit, sähköiset kuitit) käyttöönotto muiden pankkien tunnuksilla onnistuu edelleen, jos asiakkaalle ei ole avattu S-Pankin verkkopankki-tunnuksia.