
Varmista parhaat edut itsellesi ja lataa S-mobiili. Se kuuluu jokaisen asiakasomistajan puhelimeen siinä missä S-Etukortti lompakkoon. 💚
Näin hyödyt S-mobiilista
Älä anna minkään tulla sinun ja tienattujen bonuseurojen väliin. S-mobiili tuo yhteen sovellukseen kaupan ja pankin palvelut sekä pysyt aina ajan tasalla bonustilanteestasi ja ostoistasi. Saat juuri sinulle kohdennetut edut ja kuititkin ovat tallessa sähköisessä kuittiarkistossa.
HUOM! Jotta S-mobiilin lataaminen onnistuu, huomioithan, että S-Pankin asiakastiedoissasi tulee olla puhelinnumerosi palvelun tekstiviestivahvistusta varten. Numeron voi lisätä itse S-Pankin verkkopankissa tai käymällä asiakasomistajapalvelu / S-Pankki-pisteellä.
1. SINULLE RÄÄTÄLÖIDYT EDUT
Edut-osiosta löydät rahanarvoisia etuja esimerkiksi ravintoloista, muodista, kosmetiikasta ja elämyksistä.
2. BONUS
Bonus on rahaa ja S-mobiilista näet yhdessä silmäyksellä koko bonustilanteesi. Bonusostot-osiosta näet myös paljonko Bonusta, Tankkausbonusta ja maksutapaetua sinulle on tulossa.
3. S-PANKKI
S-mobiili on pankkipalvelujesi koti. Voit mm. tarkastaa tilisi saldon ja siirtää rahaa tilien välillä. Tutustu myös kätevään Säästäjä-palveluun.
Muutoksia S-mobiilin käyttöönotossa
S-mobiilin käyttöönottoa on muokattu, jotta asiakkaisiin kohdistuvien väärinkäytösten toteuttaminen olisi entistä vaikeampaa.
S-mobiilin pankin toimintojen käyttöönotto vaatii aina, että S-Pankin asiakastiedoissa on asiakkaan matkapuhelinnumero, johon tarvittava tekstiviestivahvistus voidaan lähettää. Jos asiakkaan tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroa ei ole asiakkaan yhteystiedoissa, asiakas voi lisätä sen seuraavasti:
- Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteessä
- Itsepalveluna S-Pankin verkkopankissa (Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero).
S-mobiilin Oma kauppa -osion toimintojen (mm. bonustiedot, edut ja vinkit, sähköiset kuitit) käyttöönotto muiden pankkien tunnuksilla onnistuu edelleen, jos asiakkaalle ei ole avattu S-Pankin verkkopankki-tunnuksia.