Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin


1.2.2019

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.

Keskimaan toimialueella sijaitsee kahdeksan S-Pankin asiakaspalvelupistettä, joissa Keskimaa tuottaa S-Pankin palveluja. Pankin asiakaspalvelupisteissä palvelun tarve on muuttunut viime aikoina, kun asiointi on siirtynyt yhä enemmän verkkopankkiin ja S-mobiiliin. Pankkipalvelut ovat saatavilla maaliskuun alusta lähtien Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella keskiviikosta perjantaihin klo 10 – 17. Viitasaarella S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan. Viitasaaren osalta asiakaspalvelupisteen korvaa säännöllisesti vieraileva S-Pankin palveluneuvoja.

Tällä ratkaisulla keskitämme rajalliset resurssimme tärkeimpään tekemiseemme, paikkakunnan parhaan päivittäistavarakaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Keskitämme voimavarojamme entistä enemmän siihen, että päivittäinen asiointi toimipaikoissamme on helppoa, sujuvaa ja nopeaa. Ratkaisulla ei ole henkilöstövaikutuksia, sillä S-Pankissa työskentelevät henkilöt ovat aikaisemminkin hoitaneet pankkiasioiden ohella myös kaupan muita töitä.

S-Pankin palvelupisteen ollessa suljettuna asiakkaat voivat hoitaa peruspankkipalveluihin liittyviä asioita (S-Tili, S-Etukortti Visa ja verkkopankki) lomakkeella. S-Pankin asiakkaana voi nostaa ja tallettaa S-Pankin pankkikortilla käteistä maksutta kaikissa Sale-myymälöissä, S-marketeissa ja Prismoissa normaalien kaupan aukioloaikojen mukaisesti.