18.1.2014
Havaitsimme kokki Henri Alénin soosi-reseptin Twitterissä heti uudenvuodenpäivänä keskiviikkona. Viikonloppuna ilmiö roihahti, kun Twitter pursusi viestejä reseptiin liittyen. Useat henkilöt myös raportoivat tyhjistä Mutti-hyllyistä. Mielenkiintoisinta ilmiössä on sosiaalisen median nopea ja voimakas vaikutus ostokäyttäytymiseen. Yhden henkilön twiitit upposivat yleisöön niin vahvasti, että niistä muodostui täysin ennalta-arvaamattoman laajuinen ilmiö, joka nousi valtamediaan asti koko ruokakansan jutuksi.
.
31.8.2023 | Marketkauppa | Paikallisia uutisia | S-market
28.8.2023 | Marketkauppa | Paikallisia uutisia | S-market
18.8.2023 | Marketkauppa | Paikallisia uutisia | S-market | Uudistukset