2.9.2016
Kauneuden ja hyvän olon erikoisliike Emotion avaa jo 36. myymälän perjantaina 2.9. kauppakeskus Isoon Omenaan. Emotion tarjoaa monipuolisen valikoiman kansainvälistä ja suomalaista huippukosmetiikkaa ja terveystuotteita sekä naisille että miehille.
Monipuolisena merkkikosmetiikan erikoisliikkeenä Emotion on kuin tavaratalon kosmetiikkaosasto, joka on sijoitettu kauppakeskusympäristöön. Uudenlainen Emotion sijaitsee erinomaisella paikalla Espoon Ison Omenan katutasossa.
– Ison Omenan Emotion on täynnä uudenlaista toiminnallisuutta, jonka keskiössä on asiakasystävällisyys. Myymälä on tax-free -tyyppinen siten, että kaikki tuotteet ovat kätevästi asiakkaiden ulottuvilla ja sarjakosmetiikan uutuudet sekä kampanjatuotteet ovat selkeästi esillä. Uutta ilmettä tuovat isot infonäytöt, kertoo HOK-Elannon Emotioneiden ketjupäällikkö Aira Gästrin.
Uudesta Emotionista löytyvät myös tuoksut ja kampaamotuotteet. Lisäksi Ison Omenan Emotionin tiloissa palvelee kampaamo Salon Klipsi.
– Uudenlainen Emotion on rakennettu helpomman asiakaskokemuksen ympärille. Brändit ovat yhdessä paikassa, jolloin palvelukokemus on toimivampi. Uutuudet ovat helpommin löydettävissä ja suositulle luonnonkosmetiikalle annetaan uudessa konseptissa enemmän tilaa, kertoo Emotion-ketjupäällikkö Birgitta Remes SOK:lta.
Emotion-ketjun vahvuus on henkilökohtainen palvelu. Kaikilla Emotionin työntekijöillä on kosmetiikka-alan koulutus. He ovat moniosaajia, jotka palvelevat, meikkaavat ja neuvovat kaikenikäisiä asiakkaita innostuneen ammattilaisen otteella.
– Asiakaskokemus syntyy palvelulla. Kosmetiikassa asiakkaat harvoin käyttävät vain yhtä merkkiä. Siksi olemme panostaneet voimakkaasti henkilökohtaiseen palveluun eli tarjoamme meikkiopastusta asiakkaillemme. Meikkien kulutus kun on nousussa selfie-kulttuurin myötä, Remes toteaa.
Emotion on Suomen markkinajohtaja kosmetiikkakaupassa. Ketju on kehittynyt vahvasti viime vuosina ja voi hyvin. Seuraava Emotion avautuu Pirkanmaalle Kalevan kauppakeskukseen 7.12.2016.
– Olemme vahvassa nousukiidossa sekä liikevaihdon että tunnettavuuden kannalta. Ydinasiana meillä on kuitenkin hyvä palvelu, Remes korostaa.
Lisätietoja:
SOK Emotion-ketjupäällikkö Birgitta Remes, p. 010 76 81130, birgitta.remes@sokos.fi
HOK-Elanto Emotion-ketjupäällikkö Aira Gästrin, p. 010 76 60672, aira.gastrin@sok.fi
16.9.2024 | ABC
11.9.2024 | Henkilöstö | Marketkauppa
2.9.2024 | Marketkauppa | Paikallisia uutisia | S-market | Uudistukset