24.4.2013
S-Pankki aktivoi huhtikuun lopulla tykkääjiään Facebookissa kysymällä tällä kertaa miksi he ovat S-Pankin asiakkaita. 930 ihmistä tarttui tilaisuuteen ja avasi asiakkuutensa syitä.
Lähes kolmasosa vastaajista ilmoitti olevansa S-Pankin asiakkaita, koska se on osa S-ryhmää. S-ryhmään keskittämisestä palkitseva Bonus ja S-Etukortilla maksamisesta saatava maksutapaetu näyttävät monien asiakkaiden mielestä olevan se suurin valtti.
Toinen kolmannes vastaajista arvotti korkeimmalle S-Pankin osuuskaupan asiakasomistajille tarjoamia maksuttomia peruspankkipalveluita. Tällä lienee yhteyttä viimeaikaisiin keskusteluihin liittyen muiden pankkien alati nouseviin palvelumaksuihin. S-Pankin asiakkaat puolestaan eivät maksa omien rahojensa käytöstä.
Ilahduttavan moni, eli lähes viidesosa vastaajista, oli niin tyytyväinen S-Pankkiin, että eivät osanneet eritellä yhtä syytä miksi pankin asiakkuus on niin hyvä juttu. He valitsivat vastausvaihtoehdoksi ”S-Pankki on kaikin puolin hyvä pankki”.
Monet pitivät kätevänä sitä, että pankkiasiat voi hoitaa kauppareissun yhteydessä, myös iltaisin ja viikonloppuisin. Yhteensä 160 vastaajaa valitsi jomman kumman näistä vastausvaihtoehdoista.
6.11.2024 | ABC | Paikallisia uutisia | Uudistukset
29.10.2024 | Asiakasomistajuus | Paikallisia uutisia | Talous
16.10.2024 | Ilo auttaa | Paikallisia uutisia | Vastuullisuus