Varmista parhaat edut itsellesi ja lataa S-mobiili. Se kuuluu jokaisen asiakasomistajan puhelimeen siinä missä S-Etukortti lompakkoon. 💚

Näin hyödyt S-mobiilista

S-mobiili tuo yhteen sovellukseen kaupan ja pankin palvelut sekä pysyt aina ajan tasalla bonustilanteestasi ja ostoistasi. Saat juuri sinulle kohdennetut edut ja kuititkin ovat tallessa sähköisessä kuittiarkistossa.

HUOM! Jotta S-mobiilin lataaminen onnistuu, huomioithan, että S-Pankin asiakastiedoissasi tulee olla puhelinnumerosi palvelun tekstiviestivahvistusta varten. Numeron voi lisätä itse S-Pankin verkkopankissa tai käymällä asiakasomistajapalvelu / S-Pankki-pisteellä.

1. SINULLE RÄÄTÄLÖIDYT EDUT

Edut-osiosta löydät rahanarvoisia etuja esimerkiksi ravintoloista, muodista, kosmetiikasta ja elämyksistä.

 

 

2. BONUS

Bonus on rahaa ja S-mobiilista näet yhdessä silmäyksellä koko bonustilanteesi. Bonusostot-osiosta näet myös paljonko Bonusta, Tankkausbonusta ja maksutapaetua sinulle on tulossa.

 

 

3. S-PANKKI

S-mobiili on pankkipalvelujesi koti. Voit mm. tarkastaa tilisi saldon ja siirtää rahaa tilien välillä. Tutustu myös kätevään Säästäjä-palveluun.

 

 

Uudelle S-mobiilin lataajalle Fazerin suklaarasia

Uutena S-mobiilin lataajana saat Fazerin käärekonvehtirasian veloituksetta, tehdessäsi latauksen 31.12.2022 mennessä. Uuden lataajan etu nousee esiin 1–2 päivää sovelluksen lataamisen jälkeen.

Saat S-mobiiliin etukupongin, jolla voit noutaa Keskimaan Prismasta, S-marketista, Salesta tai Mestarin Herkusta valitsemasi Fazerin suklaarasian (270–320 g). Etu voimassa 31.12.2022 asti.

Muutoksia S-mobiilin käyttöönotossa

S-mobiilin käyttöönottoa on muokattu, jotta asiakkaisiin kohdistuvien väärinkäytösten toteuttaminen olisi entistä vaikeampaa.

S-mobiilin pankin toimintojen käyttöönotto vaatii aina, että S-Pankin asiakastiedoissa on asiakkaan matkapuhelinnumero, johon tarvittava tekstiviestivahvistus voidaan lähettää. Jos asiakkaan tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroa ei ole asiakkaan yhteystiedoissa, asiakas voi lisätä sen seuraavasti:

  1. Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteessä
  2. Itsepalveluna S-Pankin verkkopankissa (Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero).

S-mobiilin Oma kauppa -osion toimintojen (mm. bonustiedot, edut ja vinkit, sähköiset kuitit) käyttöönotto muiden pankkien tunnuksilla onnistuu edelleen, jos asiakkaalle ei ole avattu S-Pankin verkkopankki-tunnuksia.