Osuuskauppa Keskimaalla on tällä hetkellä Jyväskylässä neljä Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pistettä. Prisma Keljon liikekiinteistössä sijaitseva palvelupiste tullaan uudistamaan ja laajentamaan, uudistettu piste avataan huhtikuun alussa Keljossa Lähi-Tapiolalta vapautuvaan liiketilaan. Samassa yhteydessä Prisma Palokassa sijaitseva palvelupiste lopetetaan ja palvelut keskitetään Jyväskylässä kolmelle asiakaskaspalvelupisteelle.

Osuuskauppa Keskimaalla on tällä hetkellä yhteensä seitsemän Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pistettä omalla toimialueella Keski-Suomessa. Jyväskylässä toimipisteet sijaitsevat keskustassa Kauppakeskus Sokkarin tiloissa sekä Prismojen yhteydessä Keljossa, Palokassa ja Seppälässä. Jyväskylän ulkopuoliset pisteet sijaitsevat kolmessa S-marketissa Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella, joista palvelut ovat saatavilla 2–3 kertaa viikossa.

Kiinteiden palvelupisteiden lisäksi asiakasomistaja- ja S-Pankki-palvelut ovat saatavilla S-Biilistä, joka on Keskimaan toimialueella kiertävä palveluauto. Keskimaalla S-Biili aloitti toimintansa huhtikuussa 2022. S-Biili tarjoaa asiakasomistaja- ja S-Pankki-asioiden hoitoa Jyväskylän ulkopuolella, missä kiinteitä palvelupisteitä ei ole.

Prisma Palokan tiloissa sijaitseva Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste on päätetty lopettaa 24.3.2023. Palokan palvelupisteen sulkemisella ei ole vaikutusta nykyisiin työsuhteisiin.

− Prisma Palokan asiakaspalvelupisteen asiakasvirrat eivät ole olleet odotetulla tasolla, joten olemme päättäneet keskittää palveluja Jyväskylässä. Samanaikaisesti parannamme palvelua Prisma Keljon palvelupisteellä, taustoittaa Osuuskauppa Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Keljon Prisman yhteydessä sijaitseva Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste uudistetaan ja laajennetaan neljän asiakaspaikan toimitilaksi.

−  Useamman palvelupaikan piste mahdollistaa asiakkaille sujuvamman asioinnin ja laajemmat aukiolot, taustoittaa Osuuskauppa Keskimaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteistä vastaava palvelupäällikkö Katja Ratilainen.

Keljon Prismalla palvelupisteen uudistus tuo asiakkaille lisää asiointirauhaa sekä lisää aikaikkunoita ajanvaraukseen.

− Keljon Prisman palvelupisteelle tehdään pitkään odotettu uudistus ja laajennus. Saamme nyt merkittävästi toimivammat tilat asiakaspalvelukäyttöön. Laajennamme Keljon palvelua neljään asiakaspaikkaan entisen kahden sijaan. Asiakaspalvelutilat uusitaan S-Pankin konseptia mukaillen ja erityistä huomiota kiinnitetään asiointirauhaan, Ratilainen täsmentää.

Keljon Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteen aukioloajat:

Lisätietoa S-Pankki-palveluista: www.s-pankki.fi

Lisätietoa Asiakasomistaja-asioista: www.s-kanava.fi


Lisätietoja:

Osuuskauppa Keskimaa, talousjohtaja Niko Toivanen, niko.toivanen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa, palvelupäällikkö Katja Ratilainen, katja.ratilainen@sok.fi